Известие

Collapse
No announcement yet.

вътрешна циркулация на парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Компресора се изключва автоматично при всяко рязко вдигане на оборотите (дори при дизелите... тествано лично).
    Та ако случайно го натиснеш това копче на 5к ... би трябвало изобщо да не го включи докато не влезе в очакваните обороти.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
      Компресора се изключва автоматично при всяко рязко вдигане на оборотите (дори при дизелите... тествано лично).
      Та ако случайно го натиснеш това копче на 5к ... би трябвало изобщо да не го включи докато не влезе в очакваните обороти.
      Които са?
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
        Компресора се изключва автоматично при всяко рязко вдигане на оборотите (дори при дизелите... тествано лично).
        Та ако случайно го натиснеш това копче на 5к ... би трябвало изобщо да не го включи докато не влезе в очакваните обороти.
        Компресорът не се изключва при определени обороти, а при рязко натискане на педала, когато ти трябва максимално ускорение един вид. Тогава се изключва и EGR-а. И го изключва ЕКУ-то всичко това
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Компресорът не се изключва при определени обороти, а при рязко натискане на педала, когато ти трябва максимално ускорение един вид. Тогава се изключва и EGR-а. И го изключва ЕКУ-то всичко това
          т.е. ако карам с 5000об и без да искам включа климатика и ще замине?
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
            т.е. ако карам с 5000об и без да искам включа климатика и ще замине?
            Не ме разбра - прочети внимателно какво съм написал. Освен това компресорната шайба не случайно е на електромагнит - действакато демпфер
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Не ме разбра - прочети внимателно какво съм написал. Освен това компресорната шайба не случайно е на електромагнит - действакато демпфер
              ...... В Денсо така са го направили!При Санден няма демпфер, а също се монтира на дизели!
              Компресорите се правят да издържат на широк диапазон на обороти!5000 оборота няма да уплашат един компресор...Всичко зависи от поддръжката!
              Компресора се изключва от ЕКУ-то, да, но всичко зависи от двигателя, който е монтиран в модела.
              При TS зависи от градусите на дросела а при боксера само леко да "чукнеш" педала на газта и компресора изключва!
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                ...... В Денсо така са го направили!При Санден няма демпфер, а също се монтира на дизели!
                Компресорите се правят да издържат на широк диапазон на обороти!5000 оборота няма да уплашат един компресор...Всичко зависи от поддръжката!
                Компресора се изключва от ЕКУ-то, да, но всичко зависи от двигателя, който е монтиран в модела.
                При TS зависи от градусите на дросела а при боксера само леко да "чукнеш" педала на газта и компресора изключва!
                Аз съм със Сандем, със електромагнит съм и самият начин на реализация на електромагнита е като демпфер - има увличане, докато се изравнят оборотите. При дизела имам демпферна шайба и на вала, и на алтернатора
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Я пак провери дали имаш демпферна шайба на алтернатора?
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Аз съм със Сандем, със електромагнит съм и самият начин на реализация на електромагнита е като демпфер - има увличане, докато се изравнят оборотите. При дизела имам демпферна шайба и на вала, и на алтернатора
                    Съединителите са от две части, при Денсо са свързани с гума а при Санден с пласини.И пластините и гумата осигуряват само едно - аксиално изместване на съединителната част!Няма какво да се изравнява защото при изключено положение компресора не се върти, а зацепването става много бързо!
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                      Съединителите са от две части, при Денсо са свързани с гума а при Санден с пласини.И пластините и гумата осигуряват само едно - аксиално изместване на съединителната част!Няма какво да се изравнява защото при изключено положение компресора не се върти, а зацепването става много бързо!
                      при денсо не знам как е. И трите ми са със Санден. Точно това искам да изясним - караш равномерно при 4500об. и изведнъж включваш климатика. Нали се сещаш, че едно нещо ако го зацепиш изведнъж от 0 на 4500, ако няма нещо като демпфер ще го разпофичи
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        при денсо не знам как е. И трите ми са със Санден. Точно това искам да изясним - караш равномерно при 4500об. и изведнъж включваш климатика. Нали се сещаш, че едно нещо ако го зацепиш изведнъж от 0 на 4500, ако няма нещо като демпфер ще го разпофичи
                        Очевидно не го "разпофичва"...Ако има някакво напрежение то може да се разтовари чрез кратко приплъзване на съединителя!
                        Говорим си празни приказки в момента!Смисъла на демперните части не е такъв!
                        sigpic
                        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                          Очевидно не го "разпофичва"...Ако има някакво напрежение то може да се разтовари чрез кратко приплъзване на съединителя!
                          Говорим си празни приказки в момента!Смисъла на демперните части не е такъв!
                          Да, аз искам да си изясна точното действие на механиката, щот не съм разглабял компресор отпред
                          Така, че ... ако имаш желание драсни един два реда
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Да, аз искам да си изясна точното действие на механиката, щот не съм разглабял компресор отпред
                            Така, че ... ако имаш желание драсни един два реда
                            Нали вече ги драснах....Това е, няма друго!
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                              Нали вече ги драснах....Това е, няма друго!
                              Е аз за устройството на съединителя питах, ама не се изразих ясно
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #30
                                Ето:
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X